Yoga – Een natuurlijke methode om hypertensie te beheersen

Yoga is een zeer verrijkende oefening voor mindfulness die kan helpen stress te verlichten en andere factoren te beheren die bijdragen aan hypertensie.

Hier is een geweldige manier om vandaag met yoga te beginnen:

Yoga Mountain Pose

Ga rechtop staan met uw voeten tegen elkaar, schouders ontspannen, gewicht gelijkmatig verdeeld door uw zolen, armen aan de zijkanten. Haal diep adem en hef je handen op, palmen naar elkaar toe met gestrekte armen. Reik omhoog naar de hemel met je vingertoppen.

Ga vervolgens naar:

Downward Dog

Begin op handen en voeten met handen direct onder de schouders, knieën onder de heupen. Loop je handen een paar centimeter naar voren en spreid je vingers wijd en druk de handpalmen in de mat. Krul de tenen onder en duw de heupen langzaam naar het plafond, breng je lichaam in een omgekeerde V en druk de schouders weg van de oren. Voeten moeten op heupbreedte uit elkaar staan, knieën licht gebogen.

Probeer na je yogatraining ‘blauw’ te eten:

Als het in overeenstemming is met uw ImuPro voedingsintolerantie testresultaten, kan het ‘blauwe’ in bosbessen ook helpen de bloeddruk te verlagen.

Een nieuwe studie heeft aangetoond dat het dagelijks eten van 200 gram bosbessen gedurende een maand kan leiden tot een verbetering van de bloedvatfunctie en een verlaging van de systolische bloeddruk.

Combineer deze voedingssuggesties met uw individuele ImuPro-dieet voor uw maximale voordeel.

Eet gezond! Controleer je bloeddruk! Laten we onze stress vandaag verminderen!

Scroll naar top